"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

18 December 2010

brg brg banyakk !

haha ,tak sgkee aku . nenek and aki aku sudaa blek haji ! hari rabu , 15 dec ari tuhh . kitorg jempot nenek ! haha . smpyy kul 2 kutt . kul 2 blek uma , mam meggy . haha . lawak lawak ! ari khamis , 16 dec . kitorg pegy uma mak long ! coz , nenk and aki ade kat situu .


tibe di sanee , aishh . masok2 saje , uma berantakan ! haha . nenek and aki tenga kemas2 brg lahh . ouh ouh . then , aki soh sorg2 cucu , anak and menantu dye , try JUBAH yg dye beli ! dah laa kat MEKKAH ! wawww ! BESTnyee !


dlm ati akuu ,

"nenek tak beli pape ea tok ktorgg ? " kejam kan aku ?


tibe2 , nenek pggl aku ngn angah ! then , jeng jeng ! ouhh , ade randai from nenek ! ^_^ ! dah ahh de nme aku , jawi ! FARHANA . haha . memule , tekejot akuu . nenek tak igt nme aku ea ? upenye , agy sedapp nme farhana dari damia . tapii , aku suke nme DAMIA . plekk sket . haha .


so , aku dapat rntai dan jubahh . tetebe , dapat baju kurung dari mak long ! haha . besbes !



blek tuhh , singgah GIANT , shah alam . tempat shoppink brg2 . tempat feveret ! haha . ade sorg cashier nihh . tak nak lahh malukan dye . so , tak sebot nme lahh . noe wut ? dye tipuu kitorgg ! dye scan due kali ! geramm gle . but , settle dahh ! dpt blek duet ! tibe rumah , pukul 9stgh . lambat . kelparann ! =.= !



post by:


damiafarhana=)


xoxo , kucenggputehh :)