"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

03 December 2010

cerite sebalik novel ! haha =)





novel nihh ? oh oh , aku SANGAT sukee ! bes bes ! tak , senanye . ade cerite disebalik novel nihh . smlm , aku chat dgn FAEZ ROSLI ! haha , den , dye ckp lahh . adek dye , dah gile ngn novel tuh . aku gelakk je . aku soh dye bace ! dye kate , tanak . dye tak layan novel ! tape lahh . taley pksee . tetbe , ari nihh ! fuhh ! aku dikejotkan beritee tergempar ! nak taw tak ?


FAEZ ROSLI
, MENANGIS bace novel ini , novel CINTA KAU DAN AKU ! haha ! aku gelak je ! seb baek tak teguling2 . haha , lawak kann ? fuhh ! tak sgke , feeling gile dye bace ! hahahaha .



p/s: faez ! kaw taw , nihh novel baby aku lahh ! kaw ley nanges ? haha . lawak !
xoxo , kucenggputehh :)