"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

14 December 2010

jalan jalan (:

wahh ! taon nihh , aku mmg tak pegy mne2 . ouhh , bosan sungguh . tapi , nak buad cmne agy , duet tade ! nak pegy ne ? nxt year lahh . tapi , mnggu nihh , busy kutt . bese lahh , mama ngn abah cuty one weekk . so , byk bejalan lahh . ari nihh pon , pagi2 . breakfast roti canai kat shah alam . haha . sedapp ! (:




haha . nyumm ;)

then , teros bergerak pegy seremban ! haha . pegy skula lame abg . tak amek agy sijil PMR dye . pegy kuala klawang . ouhh , jalan yg sungguh BEST ! muntah aku lalu jalan tuhh . tak tahan kutt . pas amek sijil dye , kami pegy melantak kat kedai tomyan . ape ntahh nme kedai tuhh . ouhh , sedap sungguh . kenyang aku ari nihh . dengan lauk , ikan siakap 3 rase , daging msk merah , telo bungkus dan tomyam campur ! ouhh , selera aku mkn ! nyum nyum :)


then , pegy menunaikan ibadah . hehe . afte that , pegy shah alam balek . ouhh , aku tengok kat plaza masalam ade satu kedai tuhh . ouhh , HOUSE OF WHITE ! ouhh , suke ituu tempat ! aku masok , sume putehh maa ! terpesona aku ! hehe .

then , aku pegy SUBANG JAYA ! carik katel ! haha . katel putehh ! penat kutt . kedai dye bape byk ntahh . sume kitorg masok ! BEST BEST ! ouhh , akhirnye , dapat jugeee katel baruu ! yelaahh , katel aku tuhh pon , cm nk patah je . haha . nak kate aku berat , takde lahh . adek aku suke lompat2 kat katel aku ! so , jadik lahh begituu . afte dis , keje decorate bilek ! ouhh , i LIKE !

to mama and abah , thnks2 ! love youu too ! :)

balek uma kul 6stgh . ouhh , penat ! satu ari bejalan .


post by:
damiafarhana=)


xoxo , kucenggputehh :)