"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

08 December 2010

KUALA LUMPUR INTERNATIONAL MOTOR SHOW !

hari nihh , aku bgon agak awal lahh . hihi . kul 8.30 pagi , aku sudaa bgon . awal lahh tuhh kann ? seb baek aku nak bgon jugakk . afte mndi sume , dlm kul 9.30 . kami mulakan perjalanan kami ! ohh , smpayy disane , agak sesakk lahh . tapi , Alhamdulilah . nasib mnyebelahi kami , cepat je dpt prking ! den , kami masok ke PWTC tok mmbeli ticket ! uhh , ticket je pon dah rm8o . gile takk ? sebb baek , beli ticket , tak kene brator pnjg sgt . skjpp je , then , kami bergerak ke hall 1 . fes kete yg kami nmpk ,



adek aku teruje tgk kerete ini , ini , BUMBLE BEE ! dlm cite transformers tuhh . haha , ehh , bumble beee real pon ade taw !



haha , adekku sungguh teruje ! aku juge ! of coz lahh ade byk kete . kat hall 1 nihh special sikett . coz , kat sni je ade vespaa ! ouhh . cntek ohh . aku suke !




abah ngn mama pulakk , sebokk carik mpv . yelaa , citra tuhh kan dah lme . agypon , sudaa tak slesaa . then , kami beminat ngn sebuah kete mpv . kete , chery !



okayy gak lahh chery nihh . takde lahh besa sgt . but , slese glee ! oh oh , harapan kuhh . tuka citra ! haha , hope lahh . mama ngn abah pon cm suke jee .


ni lahh siket gmba yg dapat ditgkp setelah abg aku lupe nk cas beteryy kemere ! hishh ! geram sungguh aku ! smngt smlm aku soh dye cas , ley dye lupe ? huhh ! so , ini jelaa gmba2 kete kat hall 1 .




romantik sungguh mereka =)


koleksi nissan .

kat hall 2 pulakk . suda mule sesakk ohh . nk amek beg proton free pon , kene beratur ! huhh . mmg sesakk lahh . but , still bole bernafas dgn baek . so , ni jela gmba yg aku dapat .



lekir , proton :)



lotus :)

then , kami bergerak ke hall 3 & 4 . sambil mkn ais krim drumstick rm3 satu . mahal kann ? haha .




putehh . LOVE <3






ferari !


haha , then , tym nak msok hall yg last tuhh . aku nmpk patung . wane putehh . lawaa xDD . then , aku pndng je . dari jaoh lahh . tetbe , patung tuhh gerak ! aku takot ! bile dtg dekat , mak aku kate , tuh orgg rupenye . aku sgtt terruje ! lawak kutt . aku tekejot glee patung tuhh bole bgerakk . aku pike , patung . orgg rupenye ! siap keluakan ph
one dye agyy tuhh . sumpahh lawakk ! :DD





orang atau patunggg ??




akhirnye , aku beranikan diri , tgkp gmba ngn dye . haha . PUAS pegy sne . blek je , ouhh my GOD ! jemm ! haha . but , aku dah lepass . sayy sorryy lahh . huhu .



xoxo , kucenggputehh :)