"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

29 December 2010

lamenyeee ....

lame rasenye aku tak bercelotehh , kann ? ouhh . PENAT gle kutt . baruu laaa aku taw , suri rumah penat cne , ny blom agy , mop uma . haishhh , kompem penat ! yelaaa , sejak bibik aku tade , kami berempat adek bradek yg tlg kms uma , sumee , buad SENDIRIK TAW ! haha , tak sgkee buknn? due harii nihh , akak aku asek mlyn BOYS OVER FLOWER dye jee . so , sume keje , aku yang kne buad ! dye jus , MASAK ! fuhhh ! geramm aku ! but , tape laa . PENAT GLEEE ! sudaa lame tidakk onlinee maa . HAHA .
xoxo , kucenggputehh :)