"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

05 February 2011

hari bersejarah !

tarikh: 2 februari 2011
hari wilayah !
pagi yg indah ,
mama tak keje ! yeayy ! jam 7.30 pagi .

mama: ehh , bangon ! nak ikodd mama takk ?
aku dan akak: okayokay ! bgon laa nihh .

mandyy ! then , kul 9 .
mama: jumm buad facial muke ehh ?
aku dan akak: yekee ? okayyy maa !

selepas satu jam .
aku: nantokk ! tido aku ! hehe .
mama: jumm jalanjalan .
aku dan akak: yeayyy !

kul 12 , blek uma .
makan ! mama busy carik suratsurat dan bil .
aku nk tnye , but malas .
so , tidooo !
akak ? cm bese , layan KOREA !
angah: woi ! bgon ! nk bli fon takk ?
aku: dah mlm kan ? nak kua jugakk ?
angah: pale otak kaw ! baru petangg . nak ikodd tak ?
aku: fon kakde , msty nakk ! *smilingg*

sampay di lokasi .
mama: kakde , pilehh laaa . mama tggu .
aku: okayy bos !

setelah lame berpusingpusing ,
aku: mama , nak nihh .
mama: nihh bape ?
saller: 500 kak .
mama: kakde , abah bg 400 je . abah kate , takyah mahalmahal . nnt rosak jugak dgn kakde !
aku: tak kesaaa ! asal ade !
saller: kak , saje offer c3 400 je .
aku: wahh ! maa !
angah: ne bolee ! fon angah tuhh !
aku: mama , takpe lahh . kakde amek , angah menanges !
mama: then ? nk yg ne ?
aku: yg tuu bape kak ?
saller: ouhh , 450 . tokk adik , akak bg 350 .
aku: maa , amek jelaa . on sajee !
angah: akak , simpan c3 tuu . nnt kames , sye dtg , okayy kak ?
saller: okayy dik .
mama: make sure dpt agy ye hrge tuu !
saller: okayy kak !

so , conclusion , aku dah ade fon ! so , takyah laa nak sdehsdeh . gadogado agy !
thnks to my abah ! love youu dad ! mwaahhhx ~





sony ericsson k770i . tak hebat ne ponn . just , alhamdulillah . ade fon . klw takk , tataw ahh aku !


xoxo , kucenggputehh :)