"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

17 March 2011

tekejottt ! 0.o


dahh , aku nak cite nihh . tadi kan , aku pegyy wet world ! walauupun hati aku taknak pegy , but . mama soh aku tman adek , aku pon merelakan hati nii . aku mndyy da la pkai tudong kontot ! aku pon tataw tudong tuu kntot . nak mencarot aku tadi . but , nak buad cne kann ? then , jeng jeng jeng.. aku nmpk kelibat sorg yg aku knl . pkai beg londeh , sua terangkat , pkai siperr cm nak pegy sawah pon ade . dlm ati "aku rabon , silapp org kutt . " so , aku mandyy seperti biase .


tenga syoksyok menyelamm . ohh my GOD ! aku nmpak ADAM ZAWAHIR lalu tepi aku . dye pon nmpak aku . segann nyee lahh akuu ! seb baek aku buad bodo , dye pon buad tataw . aku tataw kodd nak letakk muke katne . segansegan ! asal lahh dye dtg hari yg same aku nak dtg . sebokkk betol !

xoxo , kucenggputehh :)