"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

14 March 2011

terharuu =.= !

aku tataw napee . taon 2011 nihh laa taon plengg aku tensyen ! tensyen ngn dorm , skulaa , org2 dlm skulaa . argghhh ! mcm2 laa . noe wat ? ade satu ari nihh , aku tensyen sgtt ! smpayy aku nk kol someone nihh , nak lepas tensyen . but , aku taw , kol dye , kompem tak dapat punyee laa ! so , aku pon nanges laa sorg2 kat ats katel ! haha . ciwekk ? aku tensyen laa ! tade org nak denga tym tuu . GERAMM ! grrrr !

then , blek cutii nihh . aku cite kat dye . noe wat ? dye risauu sgtt . coz , aku asek tensyen jee . dye ate , klw aku tensyen agy , cpt2 kol dye . haha . teharuu kodd ! =.= ! tak sgkee akuu ! hoihoi , thnks laa yee . kamuu buadd aku teharuu !

xoxo , kucenggputehh :)