"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

29 April 2011

HOME SWEET HOME :)

salam :)

hyehye ! ohhh , aku sgt merinduukan rumahh ! mama and abahh .
aku sgt rinduukan belog aku ! haha
byk sgt laa aku nak cite senanyee ,
butt , malehh nk membebel ari nihh
sok laaa aku cite , ehh ?
but , first of all , aku mintak maaf kat sorg mmbe aku nihh .
betoll , dye salaaa . but , bukan aku takot .
aku mintak maaf coz , aku rase aku pon sala
cara aku nk betolkan dye tuu salah !
so , aku pon mintak maaf . aku taw ,
kaw tak mintak maaf pon kat aku .
tape , aku bkn dlm golongan TERPILEHHH !
aku tak kesaaa , sikit pon takk . jus , hope sgt .
kite ley jadi cam duluuu . but , i noe , feeling dye dah laen .
i don't care ! asal , kaw dpt jadik baek . sudaa !
aku mintak maaf nii , jgn kaw ase BESAA sgt .
aku maleh dah mauu gadogado . okayy ?
oraitt , nak mid term doe . kne studystudy !

gtg ! till next post !

post by :
damiafarhana:)





xoxo , kucenggputehh :)