"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

02 May 2011

30 MEI 2011

P W T C .

aku pegy pestaa buku ngn famelyy aku .
fuyoooo ! baru pukol 10 stgh . bapokk ramaiii ahhh !
haha . aku pon tak faham .
mulemule , carik buku adek akuu .
masok laaa karangkraf .
husiihhh , cam SARDIN !
aku ngn akak aku cepatcepat laaa keluaaa .
ramai sgt !
then , pegy PTS pulakk .
org kat dpn tuu ,
*mai laaa , cusinggah cusinggah*
haha . tegelakkk akuu !
ngn tgn dye , tak boleee blaaaa !
then , adek akuu dpt buku .
next , my turn !
aku pegy laaa carik buku latihan .
nek ats , pegy PELANGI .
fuhhh , ramai jugakk !
then , ternampak SASBADI .
waaaaaa ! ini lagyy PADAT ! nak masok pon tak lepas .
tak jadik nak singgah !
haha . kluaa laaa balek .
then , aku teringin nak beli novel .
pegy singgah KAKI NOVEL .
wahhhh , ramai gileee !
akhirnyee , aku putuskan tok balek jelaaa .
SESAK GILLEEERRR !
then , pegy the mall .
shoppink laa siket .
makanmakan .
BALEKKK !

xoxo , kucenggputehh :)