"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

29 May 2011

duniee memang tak ADIL !

sapeee stujuu kan akuu ? angkat tangan !
hahahahahha . okayy , senanyeee , spesific sket laaa .
skola aku mmg tak adil ! nak taw napeee ?
alahhh , maleh pulakk nak citee .
takde laaaa . aku kan buda nakal !
hihi , tuu laaa sape soh nakal kankan ?
bukan laaaa , bese laaa remajee .
nak nakal siket laa .
ehh , kire okayy laaa tuu .
bandeng ngn dak luar , aku laa buda pleng baek !
betol takkk ?

nak citee nihh , aku tak paham laaa . asal laaa ,
orangorang kat skulaaa tuuu , sekalii pandang buda ni jahat ,
jahat jeee dye pandang ! ntahhh .
tak paham , even dak tuu da baek pon ,
org stil ckpckp agy pasal dye .
haishhh , sume nak perfect !
pastuu , dak dak yg perfect sgt tuu , tak tengok !
dorg pon , due kali limeee jee ngn dakdak cmtuu .
ntahhh ! aku tak paham manusieeee . pandang org sumee nak salaa je .
aku sian ngn sorg buda nihh , even dye tak buad pon bnde tuu ,
dye yg kene . smpaiii , dye jadik fed-up nak jadik baekk .
sian kankan ?
haishhh , kadangkadang , aku pon nek tensyen dok skulaaa tuuu .

aku nek geramm ngn satuuu ***** nihh .
ntahh , asek kutokkutok aku ngn mmbe aku .
bajed baek sgt jee , but . its okayy !
aku jwb cmnyy je for org yg kutokkutok aku .
"tapee , dah bisasee dah kene kutok , tak kesaaa !"
bia laa org nak judge drii aku . tak gune aku hipokrit !
baek aku jadik drii aku . yupp , tak suke aku ?
ade aku kesaa ? hidop aku ! takyah kacaw laaa !
asal aku bahagieeee ! so , get away from my LIFE !

hahahahhaahhahahhahahahha :DDD

xoxo , kucenggputehh :)