"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

28 May 2011

DUNNO WHY ?

salam :)

okayy , aku nak cite nihh . aku tataw pehal . spanjang exam ari tu .
byk sgt bnde jadikk . hmm , duno laaa .
nak taw ? aku skunk nihh bedue je ngn PIKA .
sumone tuu , tataw nape . ble aku ngn pika je .
ade je bnde dye nak ckp smpaii aku ngn pika saket hati .
for that gurl*jge laa sket mulot kaw tuhh . bkn sume org suke kaw ckp cmtuu .
saket hatii taw takk ? slme nihh aku saba jee . setiap kali kaw ckp , aku ley tahan .
sbb ape ? sbb aku dah bese kene . but , kaw dah melebeh doe . harap kaw sedaaa laaa !
mulot kaw tuu , bole buad sume org saket hati !

hmm , yg lagy sorg tuu , ntah kenapee . aku maken nympah ngn dye !
tataw ahh , maken hari , meluat aku . but , seb baek dye dah okay sket laa kodd .
*dear , jgn laaa rapat sgt ngn buda tuu , kaw jahanam doe ngn dye . seriessly aku cakap !
kaw tak sedaa kan ? kaw dah buad sorg ckguu nihh terasee .
kaw dah laaa tak mintak maaf pon kat dye . aku takott ilmu tak berkat .
yupp , dye tak aja kaw pon , but . tetap bolee kankan ?
yg aku tak pahaam nyee , dye tak buat pape sala pon , asal kaw yg melebihh haa ?
aku maluu sbb ade kawan cm kaw ! dah laa kwnkwn ckgu sala sgke aku tuu KAW !
kaw dah buad ckgu tuu pndg slack kat aku !
kaw tak sedaa kan ? sbb kaw hanyut laaaa !
aku harap kaw sedaaa laaa .

aku sedaaa , aku tak perfect ! aku lagy nakal dari korunk !
but , aku sayangg korunk ! aku taknak kitee jaoh cmnyy .
tapi , kite mmg da berpecahh . soryy , but seriesslyy .
i miss that moment . six of us !

enough for now . gtg , till the next post ='(
xoxo , kucenggputehh :)