"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

30 May 2011

kisah semalam ?

penatpenat . smlm ??
kat uma ade buad kendurii .
kendurii kesyukuran !
ponat den ! yelaaa , kene laa tolong mama .
sian mama taw ! anak dare due org je .
klw ramaiii , agy BEST ! sng hidop aku !

pukol 5 , sedare aku da dtg dahh ! haishh , haruu ruma .
maklomlaaaa , buda kecik ramaii sgt !
aku ngn angah laaa jadik mangse .
kne jage dorg ! seb baek comelcomel sumee nye !
hahahahahahahhaha :DDD

majlis start kol 9 . org dah ramaii dtg !
aku syok layan cite kongsiii ! haha .
tak gune punye tuan rumaa kankan ?
hihi :D takde laaa , layan jupp .
dorg da layan duluu . aku je lambat !
kelamkabut aku , tym dorg makan ! byk betol bnde nak kne buad .
hehe . penatpenat . dah tuuu , kne kemaskemas agy ble dah abes .
tambahh laa penat ! aku dah nantok ohh dlm kol 1 cmtuu .
tgk cite smpaii tetdotido . haha .

pakcikkk , sorry ! tataw laaa asal line bengong sgt smlm !
gerammm ! then , tetdo . sory taw !

faez , haha . tak dpt chat ngn kaw doee . aku penat giller smlm ! sorry laa beb !
xoxo , kucenggputehh :)