"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

11 June 2011

i dont mean it !

hmm , sorry ! last post aku cmtuu .
emo kott . sorry laa .
aku tak benci kaw pon .
myb , aku mara sgt tyme tuu .
sorry laaa . aku sedihh .
kaw nak bace takk ape dye ckp kat aku ?
buat aku sdehh gileee ? nnt laaa .

sorry sgt ! seriesly , aku takde niat pon .
aku taknak saketkan ati sapesape .
seriesly aku sdeh , aku geram !
tapi , mmg bukan sala kaw sorg je .
aku pon sala . so , aku taley nak mara kaw jee .
aku nak hepi cam duluuu .
aku mintak maaf sgtsgt !
aku tade niat nak buat kaw terasee ngn aku .
aku taknak kacaw hidop kaw !
aku rasee , aku yang bawak malang kat hidop kaw .
klw kaw tak kenal aku , myb bnde cmnii takkan jadik .
lastly , aku mintak maaf ! aku tak pena benci sapesape !

xoxo , kucenggputehh :)