"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

08 July 2011

24 JUNE 2011

nape ngn tarikh nii ? haha .
its my birthday ! heee (:
aku dapat kad , from ??
waiting patiently for my present !
haha , then . kul bape ntahh ,
anom ngn aliaa bg aku bear !
ehh , nopp ! a bunny , so cute !
dah laa mera puteehh , aku suke sgt !
haha , bday aku kalii nii , moden !
sume send msg kat akuu .
pika , adek , zaza .
rasee laa kek aku tuu .
special thanks to my sys ,
syifaaa ! thanks for the kardigen .
so cutee mehh . the last person
who wish me are , aqila and waney (:
haha , thanks for all my friends .
i love you guys !
xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)