"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

08 August 2011

cuti last week ,

name kem: open heart , kem remaja
tempat: hulu langat ,

last week , aku dapat balek , even ade kem imam dan bilal ,
haha . aku balek jugakk ! tapi , aku pon ade kem ohh .
aku gerak dari skola dlm kol 1 .
sampai ofis mama kol 3stgh . penat ohh .
jemmm terok gel ! sian akuu ,
dah laa tak mkn agy , lapoo =.=

aku gerak dlm kol 4 , nek bas yg disediekan .
haha , aku sorg2 je tyme tuu .
aku tidoooo ! nantok gel !
smpai2 , aku nmpak kaklong ngn aida ,
aisehhh , slamat ! then , jumpe sorg membe .
tettt , nme dye farah ! fom4 jugakk ohh .
then . pilehhh bilek , aku bilek ngn budak2 yg superb !
dah laa 14org stu bilekk , gilee kann ?
but , tak kesaaa ponn !

esoknyee , bgon lambat kot . dlm kol 5stgh .
ahhh , buat bodo jee . tggu turn nak mndy ,
hihi . seb baek kem nii tak mara2 klw lambat .
so , aku buad donno sajeee .
ari nii laaaaa aku bekenalan ngn sume org !
best kott , baruu laaa rapat ngn dorg !
takde laaa byk aktiviti sgt .
tapi , sume syok laaa .
aku bekenalan ngn sorg budak nii ,
muke matang gel , tapiii baru fom1 .
nme dye , balqis . aku bekenalan ngn sorg lagy budakk nii ,
nme dye , syikinn . cunn budak tuu .
ptg tuuu , kamii berkayakk ohhh .
BEST gileee ! haha .
malam pulakk , ade muhasabah diri .
kene masok kerandeee ohh .
macam2 aku blajaa dari kem nii .
tapii , sumpah BEST !
balekkk tuu , teros balek skolaaa .
PENAT GILAKK OHH !



xoxo , kucenggputehh :)