"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

19 August 2011

hari niee ?

Assalamualaikum .

hari nie ?
hmm , aku sangatsangat bengang !
haishhh , pg2 lagy dah bngang .
takdelaaa . aku dah la bgon lmbat !
lambat gileee ! then , aku pegy msjid .
baek kann ? hahahaha:DD
dah pegy msjid .
adoiii , lame gilee imam pagi tadi .
habes solat akuuu !
haisshhh , aku gerammm sgt !
dah la aku pegy msjid tuu around kol 6stgh .
tak mandy lagyy pulak tuu .
habes solat , aku teros naek .
masok toilet , adoii .
penoh gileee laaa !
sumee bgon lmabat kott .
aishhh , pas 5 mnet ,
baruu laa aku dpt mndy .
habes mndy kol 5.55 .
org kat bwh dah biseng sohh kosongkan asrama ,
rasee cam nak sepakk je !
opsss , sorry ! ngee~
katel , brg2 akuu , sume besepahh .
dgn dom yg tak berkemas agyy .
haisshhh , aku bengang betol ngn minah sorg nii .
dye dah siap dahh . bolee dye do pndg jee .
heyy minahh , taley tlg siket ea nak kmskn dom ?
sumpahh aku bengang ! seb baek laaa ,
aku tak lambat ! fuhhh !
conclusion , hari yang sangat membengangkan !
xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)