"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

21 August 2011

shoppink !a

Assalamualaikum .

wahhhh , hari nii . aku bgon awal gilee kott !
haha . kenapee ? sbb maww shoppink !
aku sukee shoppink (:

okayy , gera dari rumaa kol 10 .
pegy shah alam .
pkns , carik bajuu kurong !
wahhh , penoh jugak kott kat shah alam nii .
penat akuu ! =.=
disebabkan adek aku dah beli baju wane oren ,
so , tema family , oren .
haishh , susaa kott nak carik oren cantek .
bileee mama beli takde laa oren sgt pon .
bunge dye je oren .
aku ngn angah pon ,
tepikee bnde yg samaa .
*wink wink*

after 2 jam , baru dapat bajuu .
haha . ade 2psg .
satu wane oren , satu lagy ,
aku tak dpt dipastikan wane ape .
aku kene beli wane pink ,
tapii , aku tak jumpe yang lawa laaaa .
so , aku jumpee baju lawaa .
ntahh laa nak ckp wane ape pon tataw .
sorry taww !
dah tawaf dekat 10 kali carik baju pink ,
tak jumpe2 yg lawa .
i'm sorry !
forgive me , okayy ?
haha :DD

okayy , thats all .
xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)