"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

18 November 2011

last week TERBAEK laaa !

aku tataw laaa , aku nak sangat bnde ni jadik lagi . sumpah BEST gilak laaa ! okeyy , hari isnin sumpah BOSAN ! selase ? bosan jugak , sebab . budak-budak gilap mutiara takde . tapi , pagi-pagi dah kene marah ngn cikgu anis dan sir zamri . LAWAK gilee ! kenapa ? sebab bising sgt kot . form5 tengah SPM kot . yelaaa , tenga maen kad kot . cited laaa :) okeyy , aku balek awal . roha lagi laaa , pagi-pagi lagi dah tidur ! sengal kot , tinggalkan aku sorg2 . hee , malam tuh . tengok movie lagi . tengok cite karak ! rabu pulak , mule2nye , nak pegi basket . tup2 , tidur kat dorm pika bersama wafa' . then , pegi kantin , makan ! balek dorm , tengok damping malam . syok abis ahhh ! malam tuhh , tengok khurafat plus kl gangster . khamis laaa terbaekk ! balek awal gilee . lepas rehat , chawww ! haha . sambong kl gangster . pastuu , kongsi pulak . sumpahh syok gilee . malam tuhh , buat dorm kuning satu mcm kat wayang ! thanks to kak weena and kak iylia . haha :) sumpahh syok gilee ! tengok merong mahawangsa . hari last pulak , kitorg dtg lmbt . sume nak balek asrama , kitorg baru datang sekolah . baek kan kitorg ? haha . sumpah BEST ! takan aku lupe kenangan nii ! thanks to anis aqilah . kalau takde kaw , last week tuhh jadik bosan ! thanks to pika , roha , kiko , fasya , aisyah , rai , wafa' , alia yg mnceriekan keadaan .
xoxo , kucenggputehh :)