"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

02 December 2011

budak comel


muhammad fayyad luqman

budak ini sgt comel ! aku geram gilee tgk muke diee .
sumpah comel gile ! kalau korg tgk , korg akn syg diee .
die nihh dah laa mmg tak takot org .
BEST gilee jage diee !
serieslyy , korg akan terhibur ngn diee .
diee mmg menghiburkan hati !

Align Left





nak tahuu ? diee pena tersalah pggl mak aku mama .
aku rase diee rindu mak dye sgt tyme tuhh .
parents dye pegi umrah .
diee ngn abg2 diee dok uma aku ngn nenek .
fuhhh , syok gilee lahhh !
sampai tersalah pggl mak aku mama pulak .
bhahahahahahaha:)






wahhh , kan bagus aku ade adek cam diee .
takpee , dieee nihh anak maksu aku .
bulat ! kann ?
okeyy , semua benda bulat diee panggil ball .
comel kann ?
bhahahahahaha .


xoxo , kucenggputehh :)