"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

19 December 2011

busy with homework !

wahh , dah lama dah blog aku ni menyepi . haishh , sorry lah . aku busy siket . buat homework ! well :) rajen kan ? bukan sebab rajen . kawan2 aku semua dah siap . mana boleh aku tak siap ! ngan chemist yg half siap . physics yg tak sentuh pon . aiyaaa ! aku baru buat psi . cam nak mampos dah penat nyee ! takpeee ! errr , baru teringat . sejarah pon ade homework lah . bila nak buat ? insyaAllah . doakan aku sempat siapkan homework before masuk sekolah yee ? aduhh ! lagi 2 minggu je kot . okeyy ! taknak fikir ! esok aku pegi sabah ! release kan otak nih . hehe . byebye :)

xoxo , kucenggputehh :)