"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

01 January 2012

New Year Eve :)

assalamualaikum wbt :)

selamat tahun baru !

semoga tahun ini lebih baek dr tahun sebelumnyaa .

2011

banyak kenangan aku :')
pahit dan manis .
tapi , dah jadi kenangan .

2012

tahun mencabar aku .
aku dah form5 .
spm .
takde sape dah nak teman aku ,
usha aku ,
jaga aku .
aku kena jaga diri sendiri laaa .
tinggalkan semuaa sikap2 buruk aku .
AZAM baruu :
jadi anak solehah .
result SPM bagus .

new year , the new me :)

i will be missing you badly , muhammad syamim :')

xoxo , kucenggputehh :)