"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

27 January 2012

rondaaa with my sis :)

assalamualaikum .

okeyy , lama tak edit blog . bukan busy . tapi , malas jeee . haha . okey . lihat tajuk . cuti nieeee , aku rondaa ngan akak aku kot . smlm , aku pegi sunwayy :DD adek aku tak dapat ikot ! haha . siann diaaaa . sapa suroh sekolah ! heeee . aku shopping lah sikit . tapi , sikit jeee . ahaha . aku tengok muvy ngan akak aku . cite apeee ?




tadaaaaaaaaaaaaaa ! hah . aku tengok cite nie laaaa . stail doe cite nihhh . hahaha . tapi , aku dah laaa ngah ngantok doeee . naseb tak tetido jee . aku sukee pelakon pompuan diaaa .


kate beckinsale :)

cun kann ? ahahaha :DD so , tengok lah citee nihh . comfem tak rugii ! cehhhh , boleh jadi promoter lahh aku nieeee .


xoxo , kucenggputehh :)