"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

04 February 2012

emergency case

Assalamualaikum .

4februari . pagi2 lagi , aku bangun . ahhhhh ! takde air . amik wudu' kat hijau . air tggl siket je . so , sempat lah jugak . abes solat je . aku balek dorm , capai towel . teros serbuu toilet masjid . sampai2 , aduhh ! takde air jugak . naseb ada baldi . tadah kat bilik wudu' . selamat dah aku mandi ! masa kat dm . tup2 , dengar berita balek ! hoorayyyyyy ! syok gileeeeeeeee lah ! yelaa , sume sekolah balek . kitorg je tak . tup2 , dpt balek . yeayyyy ! sukee . homework pon tak byk sgt . qada' tidur jela kat rumah nie . hihi . yg penting , aku balek rumah ! hahahaha . LIKEE !

xoxo , kucenggputehh :)