"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

14 March 2012

A day with my girlfriend :)

Okey, the story begins at 8o'clock . Pika just awaked when Amily called her . Ohh no ! Amily is on her way to Kl Sentral . Our plan are meeting with Amily and do our homework :) hihi . But , we are late ! Sorry Amily . Hehe, she has been waiting for us about 2hours . heeeeeeeeeee . Okey, Malay please !


hihi, pagi2 lagi dah bangun . Sarapan then, jalan kaki pegi dpn Desa Moccis nie nak tunggu bas . Dekat 20 minit jugaklah tunggu bas . Dan, bas datang pon !



Dlm 20minit lagi, sampai lah Ktm Sungai Buloh :) then, train smpai dlm 5minit lepas tu . Dlm train, jumpa pulak ngan Dayah . Dayah on the way nak pegi Subang . Buat presentation Biology ngan Huda .





with dayah :)

Jaoh tuu, aku ngan pika pegi Kl Sentral je . Why ? Senang sikit nak pegi mana2 . kann ? Okey, kami pun tiba di Mcd Kl Sentral . Onlinee, homeworking :) Kesian aku tgk budak2 teknikal ni. tension dorg buat kerja khursus dorg . hihi aku dok diam online . Sambil buat keje jepun lak . Dekat 2jam jugak . Mintak tlg ramai orang tapi, akhirnyaaaaaa...Fed up ! So, end for their assingement because FED UP ! So, Amily nak pegi MID nak carik hadiah mak die . Pika ngan aku pulak, pegi TS . Before that, smpat lah snap picture :


amily with her sista:)



Okey, kat TS kitorg jalan2 lah . Fuhh, SALE kot . aku ngan pika dpt 2 baju, rantai . And pika dpt beli sndle die . jus , tak dpt beg je. penat jalan nak makan . Tup2 , jumpe lah mmbe lama aku .
Syahirah and Adleena . Lama gilaa kot tak jumpa dorg ! Miss you guys . Smpat lah snap picture jup . And unbelievable, jumpe mmbe aku kat situ . Hihi :) But, nvm .


Syahirah, adleena and me:)


Habis mkn, jalan2 lagi . Then, stop at Starbucks continue doing our homework :) Dlm kul 5 gerak balik . Sampai uma kul 7 . Very tired but, enjoy :)



online plus homeworking:)

p/s:kesian kami kena bwk beg berat -.-

xoxo , kucenggputehh :)