"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

29 April 2012

Last Day at home#4

Assalamualaikum :)

Haishhh, punya lama dok skola tapi cuti 3hari je . But, nvm . semua org sebok nak extand aku pulak pasrah je . SPM punya pasal . takpe, setahun je . naty aku boleh lahh joli mane2 . Btw, nak cite nieee, before balek . Aku pegi bookfair pagi tadi . Aku datang agak awal lahh . Time tuu tak ramai org lagi . Hahhhh, ape lagii borong buku lah akuu . Beli lahh beberapa buku kerja . And, I'm happy because, I got an arabic essay book . Can u believe that? Hahahahaha :) well, as I got failed on that subject, I must study harder :D And, I'm happy because I have a new english novel . To improve my English skills, I must read some books . Speaking also can improve English skills right? Okey, stop it ! I feel sorry to my best friend because I can't accompany him last night . Sorry . And, to my dear S . Thanks for last night . I feel very happy . Thanks thanks thanks for everything :D so, end of my story . SPM time :)
xoxo , kucenggputehh :)