"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

02 July 2012

TOPAZ JUARA :)

Assalamualaikum wbt .


HARI SUKAN 2012

Okeyy, firstly . Nak cite sal hari sukan tahun nih .
Memandangkan ni tahun last aku , mksdnye hari sukan last aku lahhh .
Hmm, tahun niee tema hari sukan: ALL STAR .
Apa ituu? jgn tanya aku . Aku pon tatau ! Haha .
Rumah kuning: Harimau Malaya

Rumah Biru: Bowling 

Rumah Hijau: Baseball

Rumah Merah: Silat

Sepanjang persiapan menuju hari sukan !

pika and me :)

 me and fai:)

 berlatih di padang 

 me and fasya .




 Kejuaraan milik TOPAZ :)


TOPAZ JUARA BUAT SELAMANYAAA !


xoxo , kucenggputehh :)