"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

01 January 2011

SELAMAT TAHUN BARUU (:

1 januari 2011

cehh , tidakk ku sgkee sudaa TAHUN BARUU ! haha . aku pon tak sgke dah fom4 dah aku !
haha , taknakk ! tapi , citedd ngn subject baruu ! HAHA


AZAM BARUU !
disebabkan aku sudaa kecewekan mak and abah aku . hehe . azam akuu .
  1. nak jadik ANAK SOLEHAH
  2. nak tlg mama and abah aku .
  3. nak hormat ckgu NO KUTOK !
  4. nak belaja betol2 , taknak main2 dahh .
  5. taknak tido dalam kelas !
  6. taknak buad masalah LANGSONG !

doakan aku tawtaw ! amiinn !



sdehh nak tinggalkan 2010 nihh .
2010 ?
2010 means lot for me ! many memories in 2010 .
cant forget all memories in2010 (:

HELLO 2011 !
hope this year will be GREAT for me !


END OF 2010 (;
missing
SITI NORAKMAL
NUR IZZATI
NUR ZIANA
SYAZA
HAYATUN SYAMILAH
NUR ZAWANI
p/s: jge dri elokelok kat lua . rnduu kamuu semuaaa .
kamu semuaa PENGHIBUR tika hatiku LARA (:

and , missing ,
my DEAR SYS .
aliyah yahaya

sis , dok elok2 kat bawah tuhh , taw ! jgn lupe damya ! (:


credit to kak zati (:

KEYONE 2010

in my heartt<3
miss you all
the BEST dorm eva (:

post by:
damiafarhana=)



xoxo , kucenggputehh :)