"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

29 January 2011

sweet home ! :'(

ouhh , gosh ! best gle kutt . dah sebulan aku tak balek uma . akhirnyee , aku tibe d uma jugak ! haha , dah nak abes bulan 1 dah . dlm bln nihh , the best memory yg aku taley lupee , pegi THAILAND ! best gle kutt . sgtsgt ! but sygg , syamim tak pegy skalii . sdehh pulakk . :'( ! but agy sdehh skunk nihh , aku dah la rndu dye sgtsgt ! tp , tgktgk , blek umaa , fon tade ! sadiss akuu ! yela , aku nye fon ROSAK ! fon yg aku gune , abg aku CILOK ! fon dye pulakk , dye bawak jugak ! siodd gle ! GERAM aku ! aku tade fon . dah la rndu dye gilegile ! tadi , mak aku tak pegy jumpe dye pon . pegy bli brg dye je . so , cm taley text gak je ari nihh . sdehh doe akuu ! hmm , :'( . smpai ble nihh ? tataw ahh .

just for YOU ,
awk , sory taw ! sory sgtsgt ! sye tau awk bosan . sye agy bosan . sye taw awk rndu , sye pon rnduu . sye taw awk mara . mara laa sye . mmg sala sye pon . sory taw ! sory sgt ! sye pon sdehh jugak , bkn awk je . :'( ! rnduu awk ! syg awk jugak ! take care taw ! sory tak kol smlm . dmam lahh . tak larat , penen sgt pale nihh . sory dear ! daa !

xoxo , kucenggputehh :)