"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

02 February 2011

homeworking :)

sory , coz dah lame tak becelotehh . ahaha . tak sgke dah bulan 2 . hihi . spnjg sebulan kat skulaa , byk cite best kodd . haha , neva foget ! sorry laaa skunk nihh tak byk cite . busy laa . HOMEWORKING ! haha . rajen kan ? pdhal , baruu fom4 . takde laaa , aku dh buad mak ayah aku sdehh . so , aku kne laa blaja betolbetol . org slalu pesan , fom4 nihh , jgn maenmaen , nnt fom5 susa . so , i keep that words ! tamau maen . tapi , satu azam aku dah musnah ! taknak tido dlm kelas . fuhhh , tak bole kodd . aku nantok glee ! tataw ahh nape . haha . tapee , i will try da best laa ! haha .
xoxo , kucenggputehh :)