"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

08 June 2011

ceritee lamee :DD

4june2011

ni ceritee lame , aku baruu nak cite . takpe kann ?
okayy , pagipagi lagyy , aku dah bangon !
pukol bapee ? pukol 7 kott . awal kann ?
takde , sbb . kne hanta adek aku pegy motivasi .
dekat ? wisma beliaa . haha . punyee carik .
rupenyee , tepi jalan je ! haha .
lepas anta adek aku , pegy makan !
makan kat kampong baru .
aku mkn roti sardin ! haha .
melantak abess laaa .
padahal , baru pas mkn mee goreng kat uma .
orang len , minom air jee . haha .
padan laaa mak aku kate aku dah gemok !
but , betol ea ? tak kannn ? haha :DD

then , dalam kol 9.50 cmtuu ,
gerak pegy stesen monorail medan tuanku .
sebab ? nak pegy lowyat .
buat ape ? beli laptop akak aku .
yelaaa , nak masok U 7julai nntii .
dah laaa U same ngn luqmanul hakim !
hahaha :DD jalanjalan laaa .
selepas 1jam kott , baruu dapat laptop dye .
banyak songeh tol, kann ? akak aku memang !
hahaha :) then , nak siapkan bnde tuu ,
kene tggu 1jam jugakk !
so , plan mulemule , nak blek amek kete .
tetbe , jalan jam pulakk . adoii !
so , kamii jalanjalan kat time square !
haha . aku ngn akak , jalannn laa .
then , akak aku yang beriee nak beli kasot .
tuptup , aku yang dapat ! haha .
so , barang nak pegy singapore , tinggal .
seluaaaa jee ! blee nak belii ? sabtuu nnti laaa
lepas jalanjalan satuu jam .
pegy lowyat blek , then . tggu gak kat situu .
beli casing fon abah&mama .
then , blekkkk ! ehh , lowm agy .
pegy pertama . abah nak carik helmet dieee .
but , mama dah penat !
so , baleeekkkk !
blek je ,aku tido !
kenapeee ? kaki aku saket !
first tyme aku pkai high heels .
kaw gileee ? dah laa jalanjalan .
tade kejee kann ?
padan mukee ku !
but , best ! hang with family !
awwww , the BEST memory !
never forget !
xoxo , kucenggputehh :)