"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

04 June 2011

percutian !


ari tuu , hari rabu .
aku blek kampong .
hanta nenek ngn budabuda tuu blek kg .
then , continue journey to BUKIT GAMBANG .
sampaysampay , sumee tido ! penatpenat .
petang tuu , aku ngn abang pegy maen arkid .
adek ngn angah pulakk , pegy mandi kolam .
abah ngn mama dok situu , tgktgk . jalanjalan .

malam tu , pegy mam kat uma wak din .
haha , tak maluu jugak laaa .
aku baru egt nak maen funfair dye .
but , smpayy hotel kol 1o . dah tutop .
haha , so . lambat ! blek , makan meggi .
tgk tv . tido ! zzzzzzzz .

sok pagi , aku ngn abang carik sarapan .
makan roti canai ! then , kol 9stgh .
siapsiap , nak mandimandiii !

fuhhh , 2jam mandii . burn blek akuu !
then , siapsiap , blek kg blekkk !

tido sane , jumaat pagi .
blek uma !

xoxo , kucenggputehh :)