"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

13 August 2011

balek kali ke-2 .

Assalamualaikum .

balik kali nii , laen siket !
aku balek naek ktm .
and , wani dok uma akuu .
hahahahha(:

okayy , pukol 2stgh , aku ngn wany dah siap !
nak gerak naek bas , sume taknak tompangkan kamii .
saddiisss laa jugak !
sampai2 jee , bas dah dtg .
*wanii , bas dah dtg ! malas nak larii , puasee !
so , aku ngn wany jalan jee . haha .
tapii , smpat jugak !
sian kamal and boys laen yg tggu lame !

fuhh , dlm bas pulakk , mcm cylon kat USS tuu .
pakcikk tuu bawak , cam nak mati !
heee . akhirnye , aku tibe di ktm rawang !

wahhh , ramai gilak ahh budak sepintar !
ramaii budak fom4 laaa .
hihi , aku nampak faez .
bole dye katee kitorg nak bekampong kat ktm .
sengal doe ,
hahahahahaha :DD

sampai di ktm sg.bloh ,
kene naek bas , sbb klw tggu mak aku lagy 1 jam .
tak sggop aku ! tggu laa bas kat tepi jalan .
alhamdulillah , dapat dudok !
then , tggu bas selangor .
dapat bas , dah laa siket org , ade aircond lak tuu .
sumpah BEST !
sampai uma dlm kol 5 .
aku ngn wany tido sbb penat sgt .
bgon dlm kol7 kot .
tak smpat tlg mama readykan mknn .
sorry maaa !

hari yang meletihkan !
xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)