"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

14 August 2011

hari ini (:

Assalamualaikum .

heee , nak taww ? hari ini aku pegy SHOPPINK !
hahahhahhaha :DD
feveret akuuu !
aku ngn wany bgon lmbt siket laaa .
ngeeee ! bgon2 , mandyy .
then , ready ! nak pegy ,
sogo ! so , kne kua awal .
aku smpayy sogo kol 10.05 wehh .
ituu ponn , dah sesak ! aku tataw laaa ,
kne dtg kol bape .
so , aku shoppink ngn wany (:
haha . babuunn byk laaa bajuu .
sampayy tak rety nak pilehh .
then , egtkan nak pegy jalan TAR tgk baju kurong .
ayah aku kate .
*abah dah saket kaki , nak dudok .
so , plan cancelled !
hahahahaha :DD
dengan itu , kami teros pulang ke rumahh .


damya and wany(:
xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)