"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

01 September 2011

rayaa ke3

assalamualaikum .

hari niii dah raye ketigeee .
aku sudah di JOHOR .
berayeee kat sini pulak laaa .
gmbaaa raye ?
nty laa aku masokkan ,
aku lupe bwk USB laaa .
winkwink
okey , tataw nak cakap apee .
hmm , aku dapat rasee raye taon nii laen siket ,
sapee stujuuu ?
hihi xDD aku tataw laa if aku je rase .
okeylaaa . kne tolong mama .
uma nenek aku nii slaluu jadik tumpuan .
sampai malam ade org berayee .
atok aku famous kann .
kat JOHOR nii ,
aku dah dapat pangkat nenek kott .
tapi . aku pon tataw .
yelaaa , arwah nyayi aku dulu anak bongsuu .
mmg laaa aku jadik nenek MUDA :)
okeylaaa , gtg . byee !

SELAMAT HARI RAYAAA !

xoxo, damya:)

xoxo , kucenggputehh :)