"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

03 September 2011

openhousee


assalamualaikum

haha . hari nii .
pagipagi lagy , roha dah kol .
tnye , jadik tak .
aku kate , jadik laaa .
okey , dyee dah nak smpaii klang .
takde hal laaa .
tup2 . kol aku , ecah ngn mieyl tak jadik pegy .
adoi . sian rohaa sorg2 .
nseb ade syamriq ngn basren .
dorg laaa yang membawaa roha .
pegy rumahh pika .
dah raye uma pika .
dorg tggu aku dtg lak .
haha . aku datang ngn parents aku .
so , merekee maw tompang laa .
dah tuu , tetbe qiqo pulakk mauu ikot .
okey , tggu qiqo japp .
sume dah ade .
BERTOLAKKK !
berimpit laa 4orang kat blkg tuu .
kasihannn pikaa . =.=
then , sampai uma anom jee .
alamak ! dorg sume pndg .
qiqo dah segan gileee .
pika buat muke tataw maluuuu .
hahaha , LAWAK !
wahhhh , first tymee jejakkan kaki kat uma anom .
tetbe , nmpak syafiraa pulakk .
baruu plan nak pegy uma dye .
tak lamee tuu ,yani ngn annur dtg .
hahaha . annur COMEL SANGAT !
pastuu , pizi , syamriq nak balek dahh .
tak smpat snap pix ngn dorg .
haha . basren kene tggu mak aku smpaii .
dye balek ngn aku .
then , kami bergambaaaa sebelom pulangg .


xoxo , kucenggputehh :)