"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

17 September 2011

semalam .

aku selaluuu lupe nak post laa . okeyy , semlam aku hang ngn akak aku , akak mad , akak , and kak cak . fuhhh , fes tyme doe hang ngn dorg . akak aku bwk pegy sunway pyramid !
sampaii je , akak aku nak maen ice skeating .
aku malas ! so , aku tgk movie . tgk citee .


sumpahh lawak doe citee nii . tak rugi RM 14 akuu .

hehe . aku balek , teros pegy GIANT . shopping pulakk . haishhh . mmg bejalann laa akuu .
malamm tuuu , tido cepat ! soryy laa yee .

xoxo, damya(:

xoxo , kucenggputehh :)