"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

28 October 2012

SPM 2012 :)

Bismillahirrahmanirrahim .

Assalamualaikum wbt :)
Di kesempatan ini, saya Nur Damia Farhana Bt Zahir ingin memohon ampun dan maaf di atas segala kesilapan yang telah saya lakukan .
Harap dapat halal kan segalanya .
 Makanan, minuman dan segala-galanya . 
Mohon dapat doakan kejayaan saya dan rakan-rakan ELVES saya, 
rakan2 Desa Moccis saya, rakan2 SK Merbau Sempak saya, dan batch 95. 
Semoga kami dpt Straight A+ . Amin-

xoxo, damia:)


xoxo , kucenggputehh :)