"Ya ALLAH , bantulah aku dan rakan-rakanku . Semoga kami berjaya di dunia dan akhirat . Berilah kami kekuatan dan kecerdasan akal . Jika ada kekhilafan yang membuat kami sukar untuk memperoleh kejayaan, ampunkan lah dosa-dosa kami . Semoga kami dapat memperoleh straight A+ dalam peperiksaan SPM pada tahun ini . Bantulah kami ya ALLAH . Kami hanya insan yang sering melakukan dosa ." -Amin .

21 December 2012

Cuti panjang

Assalamualaikum wbt :D

Okay, aku rase ni lahh first time cuti aku pnjg gila kot. Yela, slame ni kan SPM. Jarang balek, study je keje nyee. Skrg, bila dah free rase bosan pulak. Haha, ni lahh manusia. Tak pernah bersyukur. Btw, syukur Alhamdulillah :) Erm, nak cot-cet siket lahh. Last week pegi Lost World of Tambun. Actually, tak best mana pungg, jus maybe pegi ramai2, ngn sdare lagi tuhh, baru rase syok nyee ! Heee. Tapi, cousins aku ramainyee budak2. Mane tak nyee, abg aku cucu first. Haha, tapi best lah layan bdk2. I love children lah. Kesian aku tgk makcik2 aku yg bwk ank2 dia. Kena jaga nak maen air, so aku jadi babysitter laaa :) HAHA








Okay, thats all :) Bye !

xoxo , kucenggputehh :)